.
In het artikel 6e klas – meetkunde – een impressie van een periode – wordt een weg geschetst om tot deze meetkundige vorm te komen.
Nadat de kinderen ervaren hebben, hoe deze tot stand komt, kan er naar hartelust worden geconstrueerd en met kleur fantasievol en kunstzinnig worden afgemaakt.
1
.
.
.
.
2
Je kunt op de 6 cirkels weer nieuwe zetten die je echter maar gedeeltelijk kunt laten zien. Dan ontstaat deze vorm:
3
6-sterren en 6-hoeken of combinatiesL
4
5
m
Pingback: VRIJESCHOOL in beeld: WAT VIND JE OP DEZE BLOG | VRIJESCHOOL
Pingback: VRIJESCHOOL in beeld: 6e klas – alle beelden | VRIJESCHOOL
Pingback: VRIJESCHOOL in beeld – wat staat op deze blog | VRIJESCHOOL
Pingback: Home | VRIJESCHOOL
Pingback: VRIJESCHOOL – 6e klas – meetkunde (2-3/3) | VRIJESCHOOL
Pingback: VRIJESCHOOL – Meetkunde (4-2) | VRIJESCHOOL
Pingback: VRIJESCHOOL – Meetkunde (4-3) | VRIJESCHOOL
Pingback: VRIJESCHOOL – Meetkunde (4-5) | VRIJESCHOOL
Pingback: VRIJESCHOOL – Meetkunde (4-4) | VRIJESCHOOL
Pingback: VRIJESCHOOL – Meetkunde (4-6) | VRIJESCHOOL
Pingback: VRIJESCHOOL – Meetkunde – (4-7) | VRIJESCHOOL
Pingback: VRIJESCHOOL – Meetkunde (4-8) | VRIJESCHOOL
Pingback: VRIJESCHOOL – 6e/7e klas – meetkunde (2-4) | VRIJESCHOOL
Pingback: VRIJESCHOOL – 6e klas – meetkunde (2-3/3) | VRIJESCHOOL
Pingback: VRIJESCHOOL – 6e klas – meetkunde | VRIJESCHOOL
Pingback: VRIJESCHOOL – 6e klas – meetkunde | VRIJESCHOOL